Головний зміст

0131124135150nУряд схвалив Концепцію запровадження посад фахівців з питань реформ. На Урядовому порталі зазначається, що дане рішення прийнято у  зв’язку з відсутністю на державній службі спеціалістів, які здатні виконувати поставленні завдання з підготовки та реалізації ключових національних реформ. Така ситуація щодо кадрової неспроможності виникла через непрозору систему добору на посади державної служби, а також через  відсутність мотивації держслужбовців, у тому числі і фінансової.
 
 
 
 
 
 
Реалізація Концепції дозволить залучати на посади державної служби кваліфікованих фахівців, які зможуть якісно та ефективно виконувати завдання з підготовки та реалізації ключових реформ, впливати на тенденції й розвиток державної служби. Запровадження таких посад є інноваційним підходом, який забезпечить формування команди компетентних і висококваліфікованих держслужбовців.
 
 
Концепцією передбачено, що фахівці з питань реформ нестимуть відповідальність за підготовку та реалізацію ключових національних реформ, а саме ідентифікацію проблем в галузі чи сфері, підготовку пропозицій щодо визначення пріоритетних проблем для вирішення, розробку варіантів вирішення проблеми, підготовку проектів відповідних актів законодавства, оцінювання результатів реалізації заходів тощо.  
 
 
Призначатимуться такі фахівці на посади державної служби (категорії «А», «Б» і «В») за результатами відкритого конкурсу відповідно до вимог і порядку визначених Законом України «Про державну службу». Крім того, вони обов’язково проходитимуть випробувальний термін два місяці. Також щороку їх робота оцінюватиметься на загальних підставах відповідно до вищезгаданого закону. 
 
 
Створення команди фахівців з питань реформ має відбутися у кілька етапів: з листопада по грудень 2016 року та з січня по березень 2017 року. Претендувати на зайняття такої посади може  кандидат, який відповідає ряду вимог. Зокрема, володіє навичками проектного управління, має здатність до стратегічного планування і аналізу, творчі здібності, обізнаний в політичній та соціальній ситуації в країні, знає іноземну мову, а також вміє працювати в стресових ситуаціях.